Referent odboru správy majetku a investic

Město Bakov nad Jizerou vyhlašuje výběrové řízení č. 4/2023 na obsazení pracovní pozice referent odboru správy majetku a investic se zaměřením na agendu investičních akcí města
Místo výkonu práce | Bakov nad Jizerou a jeho místní části |
---|---|
Předpokládaný termín nástupu | květen 2023 popř. dle dohody |
Pracovní poměr | na dobu neurčitou |
Platové podmínky podle NV č. 341/2017 Sb. | 9. platová třída, 5. týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, stravenkový paušál… |
Druh a charakteristika vykonávané práce - pracovní náplň:
- Činnost investičního referenta – příprava a realizace jednotlivých investic nebo jejich částí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace a zpracovávání zadávacích listů.
- Součinnost při dozorování průběhu realizace investic, přebírání prací, prověřování a zajišťování úplnosti investiční a projektové dokumentace, zajišťování odstranění nedostatků.
- Příprava podkladů z oblasti investic pro rozpočet.
- Další činnosti v rámci Odboru správy majetku a investic – podpora odboru.
Požadavky na uchazeče:
- občan České republiky, popřípadě cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk,
- fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
- je způsobilý k právním úkonům,
- je bezúhonný,
- minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou,
- vyšší odborné vzdělání popř. vysokoškolské vzdělání možnost 10. platové třídy
Další požadavky:
- praxe a zkušenosti s agendou investic velkou výhodou,
- dobré komunikační schopnosti,
- pečlivost, spolehlivost, důslednost,
- znalost práce na PC – MS Office,
- praxe ve veřejné správě výhodou,
- řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič).
Přihláška
- jméno, příjmení a titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady
- strukturovaný profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se pracovní náplně,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku s přílohami včetně telefonického kontaktu doručte do 05. 04. 2023 do 17:00 hodin, osobně na podatelnu Městského úřadu Bakov nad Jizerou, Mírové nám. 208, nebo poštou na tutéž adresu.
Uzavřenou obálku označte heslem „Výběrové řízení č. 4/2023 - neotvírat“. Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy. Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání jsou uvedeny na webu města a uchazeč potvrzuje seznámení s nimi na přihlášce do výběrového řízení.
Výběrová komise může rozhodnout o osobním pohovoru s oslovenými uchazeči.
Město Bakov nad Jizerou si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení a nepřijmout nabídku žádného uchazeče, a to i bez udání důvodu.
Dotazy
Případné dotazy zodpoví Bc. Jiřina Štučková, tajemnice(vedoucí úřadu), na tel. 703 486 680.